Bilag 5.2: Følgebrev
Vedlagte spørgeskema er et vigtigt led i en undersøgelse, som foretages af to studerende fra Odense
Universitet. I faget konsumentadfærdsanalyser har de studerende valgt at undersøge, hvordan unge
mænd bruger udenlandske fodboldtrøjer som beklædning.
Du er - sammen med ca. 400 andre unge danske mænd - udvalgt helt tilfældigt. For at de studerende
kan give et så pålideligt billede som muligt af unges brug af udenlandske fodboldtrøjer er det vigtigt, at
så mange unge som muligt deltager i undersøgelsen. Undersøgelsens resultater skal vise, om man kan
gøre markedsføringen af klubtrøjerne bedre. Det er de studerendes opfattelse, at forbrugerne ikke bliver
forstået godt nok. Undersøgelsen har således også betydning for dig, fordi klubberne vil kunne sælge
trøjerne, så det passer bedre til dine krav som forbruger.
Spørgeskemaet skal udfyldes af en dansk mand, der er mellem 18 og 29 år. At det skal være en dansker
skyldes, at undersøgelsen ikke inddrager fx udlandske studerendes brug af trøjerne. Det tager 5-10
minutter at udfylde spørgeskemaet. De studerende er blevet pålagt, at besvarelserne skal behandles
fuldt fortroligt. Når du har udfyldt spørgeskemaet, bedes du ligge det i den vedlagte svarkuvert. Portoen
er betalt. Alle besvarelser bliver behandlet samlet, og dit navn vil på intet tidspunkt blive sat i forbindelse
med din besvarelse. Din adresse vil naturligvis heller ikke blive brugt i reklameøjemed.
Skulle du komme i tvivl om noget vedrørende udfyldningen af spørgeskemaet er du velkommen til at
kontakte en af de studerende på tlf. 66 15 46 63 eller 65 91 51 81.
På forhånd tak for hjælpen!
Jan Møller Jensen, lektor - Per Østergaard, lektor
Bjørn Bøje Jensen, stud.merc. - Lars Hedal Nielsen, stud.merc.
Odense Universitet, Campusvej 55, 5230 Odense M, Danmark, telefon 66 15 86 00